De eerste sneeuw

Geplaatst op: donderdag 8 februari 2007 door Jimapore in Dagelijkse leute, Gezondheid

It’s Snowing Still!  De eerste sneeuwvlokken van de Winter 2006/2007 dwarrelen naar beneden en bedekken het Soete Land van Waas met een mooi wit sneeuwtapijt.  Eindelijk zit Koning Winter weer op z’n troon, ik dacht al… die is er vandoor met een of andere jonge Lente prinses.

Viktor is eindelijk aan de betere hand, maar het dutske heeft toch een zware week gehad.  Zowel maandag als dinsdag ben ik dan maar thuis  gebleven om hem te vezorgen, woensdag kon hij bij Oma Moe terecht en volgens “Het Grote Plan” zou hij dan vandaag terug naar de crêche kunnen.  Maar het plan is mislukt.  Viktor was nog te ziek en de madammen van de CM waren opgebruikt, dus blijf ik vandaag alweer een dagje thuis.  

En zodoende ziet Viktor vandaag zijn eerste sneeuwvlokken.  Dat riep om een wandeling en zo zijn we naar de sporthal met bijhorende speelterrein gewandeld.  Grote sneeuwballen en andere leuke sneeuwspelletjes hebben we gedaan.  Terug voor de deur thuis vond ik m’n sleutelbos niet meer.  Paniek!  ’t Is weer typisch… ik speel zo’n dingen altijd wel eens kwijt. 😦  Maar het geluk is me goed gezind: ik had de deur niet op slot gedaan, dus ik kon wel vlug naar binnen.  Na Viktor in z’n bed gelegd te hebben ben ik dan op een drafje onze route herlopen en daar lag m’n bos languit in de sneeuw te liggen net voor het speelterrein.  Pfieuw!

Mijn eerste sneeuwbal Koning Viktor op z’n Sneeuwtroon Liefde in de sneeuw Zwarte Kat, Witte Sneeuw

Geef een reactie

