ZBF 2007

Geplaatst op: zondag 4 maart 2007 door Jimapore in Going fout

Het is dit weekend weer het jaarlijke Zythos Bierfestival in Sint-Niklaas en dat kan ik uiteraard niet aan me voorbij laten gaan.  60 brouwerijen die maar liefst 200 verschillende bieren aanboden.  Yummie!   Veel lekkere bieren gedronken, maar ‘k ben de meeste namen al reeds vergeten.  ‘k Had ze beter aangeduid in het boekje dat je aan de inkom kreeg.  Effe denken, deze herinner ik me nog: Pater Lieven Tripel (8°) , Nello’s Blond (7°, met Koriander!!!), Bieken (8,5° van Brouwerij Boelens uit Belsele, die ook de Waaslander en de Waase Wolf brouwen), Val-Dieu Blonde (6°), Ultra Blonde (8°) enzo van die dingen.  Na het festival nog wat gewone pils gaan nuttigen in onze favourite Sint-Niklaase pub: “Den Denker”.   Voel me toch niet zo héél fris vandaag, in elk geval: volgend jaar terug!

Geef een reactie

