Massamoord

Geplaatst op: woensdag 25 april 2007 door Jimapore in Dagelijkse leute

Dit weekend ben ik dan maar om POISON geweest om die smerige bladluizen naar de verdoemenis te helpen.  Ik had eigenlijk de ecotechniek met pieternellekes willen proberen,  allemaal goed en wel die groene manier van doen maar waar koop je in boedha’s naam pieternellekes.  In de plantenwinkel die we dit weekend aandeden keken ze me aan of ik van mars kwam en dus kwam ik maar buiten met een busje van den Duits, van Bayer.

Resultaat heeft het wel.  Slechts 5 milliliter per 10 liter water, de Bamboo zo een vier tot vijf emmers gegeven en nu, enkele dagen later liggen er al enkele duizenden van die onderkruipers met hun poten omhoog.  Die bastards!

Massamoord

reacties
  1. FlashGordon schreef:

    Moordenaar !!!

  2. seadream schreef:

    Wel, wel wel toch wil ik eens reageren.
    Er bestaat een heel simpele en ecologische oplossing voor.
    Wat te doen, men neme een drukspuit doet daar water in ja gewoon simpel water, dan een flinke scheut bruine zeep, waarmee moeder de vrouw mee kuist.
    dan kan je maar moet niet, kun je doen als het zeer erg is,er een scheut brand alcool indoen ,wa is da nu weer zul je wel zeggen, wel waarmme je de branderkes van een fondustel mee vult.
    Gans da bolleke een beetje schudden en spuiten maar.
    En zeer belangrijk 20 euro te storten op mij rekening.
    10 weesgegroetjes en 10 onze vaders en die beestjes gaan lopen .

  3. Jimmy schreef:

    A-ha, bedankt voor de tip! ‘k Ga dat zeker eens uitproberen, lijkt me nog leuk ook: gevecht van 1 tegen honderdduizend.

Geef een reactie

