Trouwfeest Johnny en Caroline

Geplaatst op: zaterdag 28 juli 2007 door Jimapore in Dagelijkse leute, Going fout

Zonet terug (zie uur van deze post) van het trouwfeest van John (Jenny’s zoon) zijn trouwfeest met Caroline. Ik ben een grote liefhebber van trouwfeesten als het op eten en drinken op aankomt. Dus ook deze keer heb ik gesmuld en gez*pen met veel plezier. De eendeborst met rode wijnsaus en gratin van aardappel waren verrukkelijk!

De discobar op zo’n feesten zegt me meestal heel wat minder, zeker als het zo’n Willy’s en Marjetten trouwfeest gehalte heeft: “Wij zijn discobar Sound & Light” … zo’n entrée en originele naam, dat belooft meestal niet veel goeds. Uiteindelijk na veel über commerciële en feestklassiekers muziek toch maar een rock-nummer aangevraagd en gekregen (The Final Countdown van Euope) en wat blijkt: bijna iedereen van de dansvloer en ik dus praktisch alleen die daar een rockshow mag geven. Nu ja, niet zo erg want ik was al behoorlijk in de wind, maar toch… meer r0ck op trouwfeesten verdomme!

Nogmaals een dikke proficiat aan het jonge paar, alvast héél veel plezier samen.

reacties
  1. Hely Toivainen (Kuusela) schreef:

    I try to reach Willy or Bernadette Wulder, you know them? Born in Amsterdam. Calling from Filand!

  2. wil wulder schreef:

    Is it possible that you are Hely Kuusela that lived in Kouvola in de 70th’s,
    If thats so than you found me and my sister Bernadet.
    Greetings from Wil

Geef een reactie

