Screwed

Geplaatst op: maandag 22 oktober 2007 door Jimapore in Dagelijkse leute, Gezondheid

Gisteren is Viktor met Valerie langs geweest bij z’n nichtjes. Die hebben alle drie altijd veel plezier als ze samen kunnen spelen. Ook deze keer, maar het plezier was van korte duur. Na welgeteld vijf minuten aanwezig te zijn en net geen rondje gelopen te hebben vlamt onze keizer loeihard tegen een scherpe punt van een tafel aan.

Gekatapulteerd vloog hij achteruit op de vloer en bloed spatte in het rond. Valerie kreeg bijna een hartstilstand. Ik was er gelukkig niet bij, of ik lag ernaast (ik kan geen bloed zien). Dan maar naar de dokter van wacht om de openstaande wonde weer dicht te naaien. Terug thuis was Viktor echter alles weer vergeten en deed wederom halsbrekende toeren door overal op te klauteren en af te springen. Waarschijnlijk wil hij ook acrobaat worden en meedoen in de Beijing Acrobaten show. Binnen 7 dagen mogen de draadjes er terug uit en is hij weer opgelapt.

reacties
  1. Toets schreef:

    Hij heeft precies wat weg van zijn vader, die heb ik ook al verschillende keren ergens tegenaan weten lopen of tegen de grond zien gaan 😉

  2. Jimmy schreef:

    Kan ik me toch niet meer herinneren hoor! 🙂

  3. André en Jenny schreef:

    Inderdaad niet Jimmy : de 4e vijs (die van het geheugen) is ingedeukt – uw vader heeft het me zonet bevestigd

Geef een reactie

