Chinees enzo

Geplaatst op: donderdag 14 augustus 2008 door Jimapore in Dagelijkse leute

Volgende maand start het 4de jaar Chinees bij Janitor. Wat kijk ik er nu al naar uit want na drie jaar zijn de lessen nog even “fun” en vormt het een echte ontstresser tijdens werkweek. Jaar 3 was dan ook weer supergoed afgerond. Ik heb echter sinds het examen geen Chinees meer aangeraakt (oa door de verhuis enzo) en dat voel ik enorm: ik ben al meer an de helft vergeten! Ik was nog zo goed begonnen begin dit jaar… ik zou nog een snelle inspanning moeten doen voor de aanvang van het nieuwe schooljaar… we’ll see.

Naast het Chinees dus in september zit ik met allerlei andere dingen in m’n hoofd die ik ook nog ZEKER wil doen. alleen… De tijd is er niet. Ik wil Taijiquan (of Kungfu) doen, ik wil terug naar de fitness (en zou ook naar de rugschool moeten) bovendien wil ik naast Chinees nog Japans beginnen en wil ik ook m’n Kalligrafie kunsten verfijnen. Teveel dus om allemaal tegelijk te volgen, maar minstens een ervan zoek ik in september toch te starten.

Geef een reactie

