Als we rijden ’s nachts, wanneer de fiets verloor haar richting

Geplaatst op: woensdag 1 april 2009 door Jimapore in China

Zoals eerder vermeld deze week was ik aan een Chinese brief bezig. Ik heb ondertussen de verbeterde versie teruggekregen van m’n lerares Chinees (en niet Engels zoals zal blijken hieronder) en ik heb de Chinese versie eens door Google Translate laten vertalen in het Nederlands. OMFG, over Babylon gesproken!

Onze vrienden, u beter,

U zich nog herinneren ons? We noemen Jimmy (Jimmy), email Leatrice (Valerie) en Seoul Victor (Viktor, drie jaar oud), we zijn Belgen. September 2007 op onze reis naar China. Als we rijden ’s nachts, wanneer de fiets verloor haar richting. Wij vragen uw hulp. Zet uw fiets op onze motorfietsen om ons terug naar Yangshuo up.

We mogen niet vergeten je! Wij zijn zeer verheugd om nu ook herken je, we zijn heel dankbaar voor uw hulp. Heeft met onze foto’s, mijn foto’s hangen in ons huis, zodat we allemaal kunnen zien dat deze foto elke dag.

Hoe vind je? Wij wensen u allen het beste! Ons goed, maar mist de trip in China. Omdat we als China, Chinese wij willen gaan snel, dus we zijn van plan om te reizen weer binnen twee jaar. We zullen rond het Chinees, maar we willen ook dat je te zien! Omdat je ons een plezier. Ik hoop dat u na ontvangst van deze brief, kunt u ook een brief sturen naar ons. Omdat we willen gaan naar China en daarna de ogen van je. Neemt u mij niet kwalijk, wij moeten niet vergeten uw naam.

Ik beloofde om uw foto’s naar u gestuurd. In de brief kunt u zien in onze foto’s samen genomen, terwijl je gewacht voor een lange tijd, maar ik (Jimmy) zouden willen leren een beetje Engels voordat u verzenden. Mijn leraar Engels me te helpen de brief.

Ik hoop echt dat je kan me een antwoord, of e-mail kan worden verstuurd.
Wij wensen u een gelukkig, happy!

Tot gauw!

Jimmy, Valerie & Viktor

Geef een reactie

