De Grote Fiets Voorwaarts

Geplaatst op: zondag 14 juni 2009 door Jimapore in Dagelijkse leute

In navolging van De Grote Sprong, De Grote Hap en De Grote Plas hebben we dan nu De Grote Fiets Voorwaarts. Het is vandaag namelijk vaderdag en kreeg ik een onvoorzien kado van m’n zoon, een beter had ik simpelweg niet kunnen wensen: sedert vandaag kan Viktor alleen en zonder zijwieltjes fietsen! En dat vind ik super!

We hadden de laatste weken al sporadisch geoefend en ook op reis had we samen een paar keer geprobeerd en het ging goed, maar slechts voor enkele trappen. Tot vandaag Valerie er nog eens op uittrok en vol opwinding kwam vertellen dat het eindelijk zo ver is! Dikke dikke proficiat aan onze kleine keizer! Tommeke Boonen, watch out! Want zoals altijd met Viktor, is het van de eerste keer full force! 🙂

reacties
  1. Tante Lie schreef:

    En kan hij ook stoppen? …. die scene missen … 😉 proficiat kleine keizer!!

  2. moeke schreef:

    Amaai zeg !!!!! bij mij in de derde kleuterklas zijn er nog meer dan de helft die nog niet zonder zijwieltjes kunnen fietsen. Ne straffe gast dikke proficiat, onvoorstelbaar , geweldig , formidabel amaai ik hoop dat hij inderdaad ook kan stoppen.

  3. Jimmy schreef:

    Stoppen en starten gaat idd nog niet zo goed :-). Dus dat worden nog meer schrammen en builen. En ook de remmen moet nog worden ontdekt, hehe.

  4. Patrick Lefevre schreef:

    Geachte familie,
    Gezien de prestaties van de kleine Viktor op vernoemde video had ik u willen vragen mij op de hoogte te houden van de verdere evolutie van jullie zoon in het kader van een managementkontrakt voor mijn wielerploeg. Tenzij u principiële bezwaren voor een paar medisch verantwoorde pepmiddelen op latere leeftijd had ik graag kontakt gehouden. Het is vooral de stijl en de – excusez le mot – speed die mij opgevallen is. Kan u mij tevens de omtrek van de kuitspier laten kennen ? Waarvoor dank.
    Intussen nodig ik u graag uit voor een kijken op onze site http://www.qsi-cycling.com/ . Met vriendelijke groeten. Patrick Lefevere.

Plaats een reactie