Typisch #5

Geplaatst op: donderdag 27 augustus 2009 door Jimapore in Dagelijkse leute

Ik bleek nog niet goed wakker te zijn deze morgen. Want toen ik de deur toe trok om naar het werk te vertrekken merkte ik dat ik m’n sportschoenen had aangedaan. Toen ik terug binnen wou om ze te wisselen werd het nog leuker: mijn sleutels lagen nog binnen! Daar stond ik dan: ik kon niet in huis en niet in de auto.

Eventjes naar Valerie gebeld, die was echter al vertrokken naar het werk, maar haar gaysm stond niet aan. Mmm. Eventjes naar m’n ma gebeld en die had gelukkig ook een sleutel van ons huis. Ben dan maar even om de krant gelopen en een kwartiertje later kwam ze me “redden”. Ik herinner nog de woorden van m’n ma toen ik nog thuis woonde: “Gij gaat ooit je broek nog eens vergeten aan te doen”.

reacties
  1. Opa en Oma schreef:

    Hihi van waar ken ik dat ,ik vind mijn sleutels soms in de vuilbak.

Geef een reactie

